2015. március 31., kedd

Egy kis elhatározás


Gondolj egyet és mond, hogy elég!
Persze nem olyan egyszerű, ha nincs komoly motivációnk tudom. 
De tedd meg MAGADÉRT az sokkal nehezebb mint másért, de sokkal többet is ad lelkileg. 
A jutalom nem marad el csak 21 napig csináld és beépül az életedbe.

Feladat: 
holnaptól 21 napon keresztül 

ne egyél semmi édeset NO cukor !!!! NO csoki!!! NO sütike!!!  

Ne ijedj meg ha megpusztulsz a hiánytól, elvonási tüneteid vannak akkor lehet helyettesíteni olyan édesítőszerrel  aminek a glikémiás indexe 0 vagy alacsony ( xukor xillit, eritrit).
De ha kibírod akkor 1 hét után már sokkal könnyebb.
A glikémiás index fontos, hogy a vércukorszint minél kevésbé ingadozzon.

Ha nagyon elszánt vagy és fogyni akarsz biztos lehetsz benne, ha azonnal radikálisan elhagyod azokat az élelmiszereket amit megadok 3 hét alatt több méretet tudsz fogyni. 
Tapasztalatból írom ugye én másfél hónap alatt fogytam 18 kg-t.
44-es nadrágból lett 27-es.

Segítek ha kell személyesen.
Segítek receptekkel linkekkel.

Mozgás is jár hozzá. 

Bőrápolás is fontos.

Erőt tudok adni hozzá és 
személyre szabott segítséget is, 
mert nem vagyunk egyformák, de az elhatározás a tiéd, 
ha én meg tudtam csinálni 
(évekig próbálkoztam mindennel, semmi más nem segített) 
neked is menni fog, biztos vagyok benne.
Csak el kell döntened.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése