2015. december 1., kedd

KREATIVITÁS - 2 BOLDOG KREATIVITÁS


Az alábbi gondolatokat le kell szögezni újra és újra még 10 év folyamatos alkotás után is képes 'pofázni' az a kis szörnyecske..... inkább barátkozzunk meg vele ültessük le egy kis sarokba és ne figyeljünk rá akkor elmegy magától...
szóval:

Megerősítések a boldog kreatív élethez

1 Bőségből és örömből alkotok.
2 Adok magamnak bőven időt, hogy tanulhassak.
3 Nincs hiba vagy rossz csak nagy tanulási lehetőségek.
4 Ünneplem a saját alkotásaim fejlődését és soha nem hasonlítom másokéhoz.
5 Az élvezet kedvéért alkotok és nem érdekel mások véleménye.
6 Értékes emberi lény vagyok. A képességeim nem egyenlő az értékemmel.
7 Szabadon alkotok elvárások nélkül.
8 A kreatív utazásra fókuszálok nem a végeredményre.
9 Megpróbálom elengedni a tökéletességre való törekvést és megengedem magamnak
hogy az alkotási folyamat olyan legyen amilyen.
10 Szeretve vagyok. Bátor vagyok. És úgy vagyok jó ahogy vagyok.
                               ........  pont........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése